Opel - C16NZ, C20NE
Fiat - GP 1.4 8V 77CV, silnik 1.2 m.in siena.
Ford - Transit III 2.0 OHC 84KM
Skoda - silnik 1.3 montowany w Skodach 105, 120, Rapid, Favo, Felicia począwszy od gaźnika, jednopunktu po wielopunkt.
Volvo - silnik b230 - 940 2.3 benzyna(?)
Mazda - podobno wszystkie (w tym FS, Z5)
Toyota - m.in. 4AFE i sporo innych
Wszystkie diesle są "kolizynje".
Przeczytałem też wypowiedzi, że całkowicie bezkolizyjnych nie ma i można mieć pecha, więc pasek trzeba wymienić zawsze na czas.
Lista na pewno nie jest kompletna i będę starał się z czasem ją uzupełniać.
Różne marki, te same silniki:
Silniki Mazdy:- 626 Ford Probe, KIA Clarus II - na bazie GD 2,0 GT DOHC, zawieszenie - trochę od GD i GE
- 323 - KIA Sephia 1,6 8V/1,6 16V/1,8 16V, sephia II - Z5 1,5 16V, KIA rio, shuma
źródło
Opel GM:
- Daewoo Nexia - Kadett
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz